با حضور رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال ایران انجام شد 

واگذاری بلیط‌های جام جهانی هواداران هرمزگانی در بندرعباس 



رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ، لیگ برتر ایران از توزیع  بلیط‌های خریداری شده جام جهانی هواداران هرمزگانی در بندرعباس خبرداد.


به گزارش صبح ساحل، سهیل مهدی  افزود: با توجه به استقبال گسترده و مناسب هواداران از خریداری بلیط مسابقات تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی، تصمیم بر آن شد که از تمرکز بی دلیل در تهران جلوگیری کنیم.


وی با بیان این که بنده به همراه همکارانم از سوی فدراسیون فوتبال مامور شدیم تا ظرف چند روز با حضور در استان های کشور بلیط را به هواداران واگذار کنیم، خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت سهولت دریافت بلیط و برای کسانی است که تمامی شرایط را سپری و موفق به دریافت کد دریافتی خریداری بلیط شده اند، می شود.


مهدی با اشاره به این که بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ بلیط در استان هرمزگان توزیع شد ، عنوان کرد: این بلیط شامل افراد و خانواده ها می شود که یک فرد به عنوان سرگروه پیشتر اقدام به خریداری بلیط کرده است.


وی در خصوص شرایط پروازی و رفت و آمد هواداران به قطر، تصریح کرد: با مساعدت سازمان هواپمایی و در اختیار قراردادن پرواز و خدمات مناسب قیمت بلیط ها کاهش و هواداران می توانند با دغدغه کمتری اقدام به رفت و آمد کنند البته پرواز شرکت قطر هم نیز در حال انجام است و برای تردد هواداران مشکلی نداریم.


سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ، لیگ برتر ایران  بیان داشت: در توزیع بلیط هواداران هرمزگانی، قاسم رنجبریان، رئیس هیات فوتبال و همکاران ایشان در هیات کمال همکاری را با بنده و فدراسیون فوتبال انجام دادند و این کار به خوبی برگزار شد.


وی در پایان گفت: جامانده‌های دریافت بلیط در استان هرمزگان می توانند از روز شنبه آینده با حضور در فدراسیون فوتبال بلیط‌های خود را دریافت کنند و برای این کار سرگروه ها می توانند اقدام نمایند یا این که اگر موفق نشدند به تهران بیایند در کشور قطر روز یا شب قبل از بازی  بلیط‌های را که خریداری کرده اند از ما دریافت نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها